WP_20141001_001

A les 18,05 ha donat començament la Junta en aquesta cas presidida pel regidor Miquel Domínguez

Abans a la porta de la Junta hem mostrat una pancarta amb el lema de “Trasllat de la subestació, pel dret a la salut?” a la qual hem convidat al Partit Popular, que han declinat la invitació de ficar-se darrere la pancarta . Hem estat presents tots els partits de l’oposició i la representació veïnal del barri de Favara.

En la moció conjunta de tota l’oposició que se sol·licitava la no concessió de permís per a l’ampliació de la subestació, el regidor Domínguez ha indicat que no tenien coneixement que s’anara a ampliar la subestació. He hagut de mostrar-li el decret de la Conselleria d’Indústria on s’especificava el projecte. S’aprova la moció de sol·licitar a Iberdrola que es trasllade als locals que des de fa anys té concedit al costat de V30.

En la moció presentada per a la retirada de les plaques d’ amiant del nostre districte, s’ha arribat a l’acord de sol·licitar als propietaris dels solars, on estan situades les naus amb amiant, la retirada de les citades plaques i si no ho realitzen serà l’ajuntament, qui procedirà a la retirada, passant posteriorment el càrrec als propietaris.

En la moció sobre l’estat urbanístic del nostre districte a Octubre 2014, s’aprova la moció de reparació de les voreres del carrer Tomas de Villaroya que es troben trencades.

Pel que fa a l’adequació d’un carril bici en el pont que comunica els barris de Sant Marcel.li amb La Torre i la instal·lació d’una passarel·la , s’ha acordat que es passarà a un estudi de viabilitat.

En el torn de preguntes i en relació a l’enorme quantitat de arbres que havien sigut tallats i no plantats , precisament l’any que l’Ajuntament ha cridat  com “any de l’arbre”. Se’ns ha respost que cal esperar un temps per a tornar a plantar nous arbres.

Per últim he sol·licitat el canvi de local per a realitzar les Juntes davant la grandària minúscula  i la falta de condicions i mes tenint locals pròxims disponibles. S’aprova per unanimitat.

Artur García i Lozano.

Vocal  Grup Compromís Patraix